LIVE FAST AND DIE YOUNG!

hejhej! "vaknar" kollar klockan. halv 9!!! så va min morgon för min fitt mobil inte ringde! eller först fyllde min mamma år grattis, efter de gick jag och la mig igen eftersom vi skulle va halv 9 i slussen. jag han i alla fall för dom väntade utanför fotografiska dit vi skulle eftersom dom inte hade öppnat. efter vi hade vart där va det PRE SKATE! yey de va awsume vi stack till hairpin city! vi 5 tiden stck vi till donken käka där svampen sa att han va alergisk mott gurka så han fick en glass och en chees till :D nu har jag just lagt jens, vi har kollat på de levande slottet fast på svenska :( ah sen får ni läsa om resten av kvällen nån annan gång!
God natt!
LIVE FAST AND DIE YOUNG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0