thats right I think hm...

snartsnartsnart så får jag träffa c längtar så vill bara springa 100 mil! är ändå lite nere eftersom jag inte kan åka till hultsfred :c hatar det! de kommer shiiiit bra artister dit!! kings of leon, franz ferdinand, regina spektor m.m...
i söndas kom jah hem från kung fu läger så nu är jag i top shapee hahah :D gick upp sju varge dag. igår va jag på dragon hous med arthur fett goooottt!!! dragon house är en kenesisk restaurant med kina och sushi buffe!! åt tills jag spydde hhahah

Kommentarer
Postat av: ANNiii

Haha , artuuut ;). Myys ! vart ligger dt ? :O.

2009-07-09 @ 13:01:12
Postat av: the captain

vart ligger vart?

2009-07-09 @ 13:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0